De klantenservice van Simyo

Wist jij dat telecombedrijf Simyo al voor tien keer op een rij uitgeroepen is als beste bedrijf op dit gebied door de Consumentenbond? Het is dan ook niet gek dat er steeds meer mensen zijn die ervoor kiezen om een sim only abonnement af te sluiten bij dit bedrijf. Meer en meer mensen ontdekken dat het eigenlijk een stuk goedkoper is om een sim only abonnement te hebben.

  • Gratis 4G internet
  • Meer MB’s voor minder
  • Onbeperkt bellen en sms’en

Via de website of de klantenservice van Simyo kun je zelf je eigen sim only abonnement samen stellen en dat heeft natuurlijk uiteenlopende voordelen. Gebruik jij je telefoon met name om het internet op te kunnen gaan, kies dan voor het gratis 4G internet en koop daarbij het aantal MB’s dat jij nodig hebt per maand. Je kunt hier dan ook een optie voor bellen en sms’en aan toevoegen. Als jij dit echter helemaal niet gebruikt, dan kun je het ook weglaten. Op die manier betaal je dus alleen voor de diensten waar je ook daadwerkelijk gebruik van maakt. En die mogelijkheid is er eigenlijk maar bij heel weinig aanbieders op dit gebied. Het is dus zeker de moeite waard om de klantenservice van Simyo op te bellen en hier meer informatie over te krijgen.

Bepaal jouw abonnement met de klantenservice van Simyo

Het zelf samenstellen van je abonnement is natuurlijk heel erg handig, maar soms is het ook best lastig. Want wat heb je nu precies nodig? Misschien weet je wel dat je belt en sms’t, maar heb je eigenlijk geen idee hoeveel je nu precies verbruikt. Hetzelfde geldt voor het internet. Hoe weet je nu precies wat het juiste aantal MB’s voor jou is. Natuurlijk kunnen ze je hierbij helpen bij de klantenservice van Simyo. Zij kunnen samen met jou kijken naar jouw telefoonverleden. Je kunt hiervoor je oude rekeningen erbij pakken of in je telefoon kijken. De meeste telefoons tegenwoordig hebben de mogelijkheid om je te laten zien hoeveel minuten, sms’jes of MB’s je verbruikt per maand. Aan de hand hiervan kun je dus heel erg makkelijk bepalen welk abonnement jij via de klantenservice van Simyo kunt afsluiten. Je kunt hier uiteraard ook terecht voor een heleboel andere soorten vragen. Bijvoorbeeld of er gebieden zijn in Nederland waar je eventueel geen bereik hebt of hoe je de kosten per maand kunt betalen. Bij de klantenservice van Simyo staan ze je graag te woord en kunnen ze je meer informatie geven. Zo kun jij de best mogelijke keuze maken op dit gebied.

Bel en internet voor een stuk minder

Veel mensen gebruiken hun telefoon tegenwoordig heel erg vaak. Wie is er niet wel eens met vrienden op stap geweest waarbij iedereen eigenlijk alleen maar op zijn of haar telefoon aan het kijken is. Het is een beetje hoe dat gaat nu. Je hebt dan natuurlijk wel het juiste abonnement nodig voor jou en het is wel zo fijn als die op maat is gemaakt. En dat is precies wat ze via de klantenservice van Simyo voor je kunnen regelen. Wil je graag contact opnemen met de klantenservice van Simyo, maar zie je er tegenop om het keuzemenu door te gaan? Dan hebben wij de oplossing voor je op dat gebied. Ga direct naar de website van De Klantenservice.nl en zoek hier naar de klantenservice van Simyo. Je krijgt dan de contactgegevens te zien, maar ook het uitgewerkte keuzemenu. Bij De Klantenservice.nl maken ze het jou dus extra makkelijk om de klantenservice van Simyo te bellen.